Wide Eye Onion Kun

Wednesday, March 7, 2012

0 Back to blogging ;)


.assalamualaikum.
Setiap kali bloggers nak update blog lepas tiga empat bulan, mesti bagi alasan busy keja, study, tak sempat. Common excuses. Tangan aku teketaq ketaq sampai kebas dok baca entri entri bloggers. Lama sangat sangat dah aku tak blogging. Dulu masa tengah praktikal ya, rajin la aku nak blogging semua. Pasai kat office bukan aku ada keja apa pun. Ingat masuk study, keja ada la nak belambak lambak semua. Dah takdak keja jugak haihh. Since aku dah last semester, takdak la teruk sangat assignments, quizes. Subjects last semester pun tak setough semester lima. Study tak teruk, masa banyak terbuang dengan makan tidoq makan tidoq. Habeh malas sangat dah pun bukak blog yang sedap baca sikit. Tapi blog sendiri tak rasa macam nak update pulak. Tapi lani aku ingat nak back to blogging ;)
It's my turn and might be yours

March 8th is a Women's Day. So Happy Women's Day world. No regret for being a woman. We are priceless. Trust! ;)

orang COMEL je yang LIKE dan COMMENT ;)


butang LIKE di sini je

0 26 tukang urut:

Post a Comment