Wide Eye Onion Kun

Wednesday, March 14, 2012

0 GOT TIRED BUT COOL ENOUGH ;)



Harini lepas kelas terus pergi wedding Puan Razlina, "mama" kami since semester satu lagi. Harini dia kahwin comel gila. Kecik molek gebu gebu :p syukur lah :) Thank God semua classmates p tadi. Aku tengok orang kahwin aku pun tak sabaq nak kahwin. Sat isok lusa ada la tu calon HAHA. Cik Puan Ina tanggungjawab seorang isteri tu berat. Apa apa pun berdoa, sabar dengan dugaan. Aku cakap macam aku dah pernah berumahtangga dan sekarang tengah menjanda kan? :)

Me dropping by just to share with. Friends of mine, classmate, dancemate, crazymate mate mate mate mate mate. I Love Nana most ;)
Me heart them dan others yang takdak dalam gambaq ni, macam ni. Aku letak yang ni ja pasai gambaq ni semua sama :)


orang COMEL je yang LIKE dan COMMENT ;)


butang LIKE di sini je

0 26 tukang urut:

Post a Comment